Ten blog korzysta z plików cookies na zasadach określonych tutaj
Zamknij
FILM I TV
Australijskie, nowe, półsłodkie ... KRRiT karze TVN za reklamę alkoholu
Koale, kangury, słoneczne wzgórza  Jacob’s Creek,  biesiadnicy, świętujący przy suto zastawionym stole, szklankach wody i … pustych kieliszkach. Takie kadry znalazły się w spocie promującym imprezę Dni Australii, nadanym przez TVN w grudniu 2014 roku, o godz. 0:43, w przerwie reklamowej podczas emisji filmu „Ojciec Chrzestny”. Mimo niewątpliwych walorów australijskich obrazków, ta sprawa nie byłaby [...]


INTERNET
KER: Nie dla reklamy cydru na Instagramie
Konto na Instagramie cydru Cider Inn narusza Kodeks Etyki Reklamy  – tak w uchwale z 25 lutego 2015 roku uznała Komisja Etyki Reklamy ( "KER"), rozpatrując skargę konsumencką przeciwko firmie producentowi cydru. Autor skargi zauważył, że w ogólnodostępnym medium jakim jest Instagram, gdzie brak jest ograniczeń wiekowych, dokonywana jest reklama cydru marki Cyder Inn. W ten sposób miałby [...]


EVENTY
Sponsoring w działalności eventowej - podstawy
Organizacja eventów często wymaga zdobycia wsparcia od osób trzecich, na przykład w formie przekazania środków finansowych, konkretnych towarów lub know-how. W zamian za to, organizator imprezy może zaoferować usługi marketingowe i promocyjne. Ten rodzaj współpracy określany jest mianem sponsoringu. Ograniczenia dotyczące sponsoringu W większości przypadków prawo nie ingeruje ani w to, kto może być sponsorem [...]