Ten blog korzysta z plików cookies na zasadach określonych tutaj
Zamknij
EVENTY
Między kosztem a przychodem. Co zrobić, by nie popłynąć finansowo na organizacji eventu?
 Jednym z problemów finansowych po stronie organizatora eventu jest potencjalny „rozjazd” między terminem uzyskania przychodów a terminami ponoszenia kosztów na organizację eventu.  Zwykle koszty są ponoszone wcześniej, a przychody - nawet pewne, pojawiają się po zrealizowaniu znacznej części lub całości prac związanych z eventem.  Pojawia się problem: jak spiąć stronę kosztów i przychodów i jak [...]


PR
Powstała księga dobrych praktyk i standardów dla branży marketingowej
  24 listopada 2017 roku organizacje biorące udział w Dialogu Branżowym Reklamodawców i Agencji przyjęły dokument Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej jako rekomendację nowych standardów i dobrych praktyk dla rynku komunikacji w Polsce. Podpisy złożyli przedstawiciele 8 organizacji: Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML, IAB Polska – Związku Pracodawców Branży [...]


EVENTY
Odpowiedzialność organizatora eventu za szkodę
Organizacja eventu to w większości przypadków złożone przedsięwzięcie poprzedzone długimi przygotowaniami. Ale nawet najlepsze planowanie nie jest w stanie ustrzec przed wystąpieniem ewentualnych szkód oraz konsekwencjami finansowymi z tym związanymi. Temat odpowiedzialności za szkody wyrządzone przy organizacji eventu jest bardzo szeroki. Niniejszy artykuł wskazuje jedynie wybrane przypadki szkód oraz podstawowe informacje dotyczące odpowiedzialności za te [...]